1. Er alle jeres produkter på lager?
Alle produkter, der er anført på hjemmesiden, er på lager, medmindre andet er angivet. Hvis et produkt ikke er på lager, kan det ikke føjes til din indkøbskurv.
2. Hvad koster forsendelse?
Ved køb under 500 kr. koster levering 59,95 pr. ordre. Eventuel returforsendelse er gratis. Levering er gratis ved køb over 500 kr.
3. Sender I til lande uden for Europa?
Ja, vi sender til lande uden for Europa. Hvis et ønsket land ikke er nævnt i listen, kan du kontakte os for yderligere oplysninger.
4. Hvilket firma bruger I til at sende ordrer?
Vi bruger forskellige forsendelsesudbydere for eksempel PostNL, DPD, UPS eller DHL.
5. Leverer I også om lørdagen?
Dette afhænger af, hvilket transportfirma ordren er sendt med.
6. Jeg har kun modtaget en del af min ordre, hvad skal jeg gøre?
Det forekommer regelmæssigt, at en ordre sendes i flere pakker, afhængigt af produkternes størrelse eller vægt. Derfor kan en eller flere af pakkerne blive forsinket i pakke- eller leveringsprocessen, men vil som udgangspunkt blive leveret den følgende dag. Har du spørgsmål vedrørende forsendelse af din ordre kan du kontakte os på [email protected]. Du kan også følge din ordre med den track & trace-kode, du har modtaget via e-mail.
7. Indtil hvornår kan jeg placere en ordre og være garanteret, at varen sendes afsted samme dag?
Vores lagerservice pakker ordrer på hverdage indtil kl. 15.00. Hvis vi har modtaget betalingen for din ordre på hverdage inden kl. 15.00, vil ordren blive overdraget til fragtfirmaet samme dag. Lageret er åbent fra mandag til fredag, så ordrer, der placeres lørdag eller søndag pakkes og overleveres til fragtfirmaet om mandagen. Bemærk venligst, at vi altid er afhængige af fragtfirmaet, hvad angår leveringstider. Endvidere er vores lager outsourcet til tredjepart, og skulle lageret mod forventning pakke forkert, kan dette også forårsage en forsinkelse i forsendelsesprocessen. Hvis du skal bruge dit produkt på en bestemt dato, anbefaler vi, at du placerer din ordre i god tid. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle omkostninger, der måtte opstå ved forsinkelser af forsendelser, hvad end de er opstået hos lageret eller transportfirmaet.
8. Hvad skal jeg gøre, hvis mit spørgsmål ikke er inkluderet her?
Hvis dit spørgsmål ikke er inkluderet her, kan du finde mere information på vores side med Ofte stillede spørgsmål. Du kan naturligvis også kontakte os på telefon +45 78 78 26 80 eller via kontaktformularen.